Vila i frid Moster
Jag kommer att sakna att få prata med dig i telefon. Nu får du förenas med övriga familj och vänner
Vila i frid
Tack kusin Kerstin för fina och goda samtal om Gårdnäs och Sollefteå som gjort att jag vet mer om min släkt på pappas sida.
Tack för alla trevliga minnen
Vila i frid
Fina Kerstin
Tack för allt du varit för oss.
Du var en riktig kämpe genom hela livet, stark, envis och varm på samma gång. Vi är så tacksamma för all kärlek, omtanke och trygghet du gav vår familj.
Som svärmor var du alltid omtänksam och stöttande, och som farmor var du älskad långt mer än ord kan beskriva. Du fanns alltid där med värme, skratt och ett hjärta fullt av kärlek till barnen.
Du förgyllde våra fredagar.
Du betydde så mycket för oss alla, och vi kommer alltid bära med oss minnena av dig med stor kärlek och tacksamhet.
Sov gott nu. Tack för allt.
Vi ses igen. ❤️
Stor varm kram Lutte
Tack Kerstin för många trevliga möten
Sov i ro
Ett sista tack och farväl
En sista hälsning
Sov gott Kerstin
En sista hälsning
I ljust minne bevarad
Vila i frid