Tack för ljusa minnen.
Tack Ingvar för att få segla å låna din jolle å se allt det vackra nu är du i hamn.
Tack för att jag fick lära känna dig. Du var en så varm och snäll människa. Tack även för hur fin du var mot min mamma som fick en så kärleksfull livskamrat
Tack för ljusa minnen.
Vi saknar dig. Ingvar. Så snäll och omtänksam. Tack för alla fina stunder tillsammans. Annelie, Ola och Kobbe ❤️
Min älskade Ingvar, du var mitt allt. Tack för alla år vi fick tillsammans. Gun
En sista hälsning
i ljust minne bevarad